Monday, November 19, 2012

An Announcement 報告


Ty Burhoe and I have been divorced. 
Today, I would like to make it announced here.

It's been almost a year since I received a sudden request for the separation. 
It has been a difficult year.
It has been a year with lots of tears.
It also has been a year that I cried because of everyone's kind words and deeds.
And it was not a year that had only sorrow.
It was a year filled with a great deal of learning and blessings.

I would like to sincerely thank those of you who have supported us while we were together.
Thank you.

------ Japanese ------

タイ・バーホーと私は離婚をしました。
そのことをこの度、正式に報告させて頂きたいと思います。

突然の彼からの別れの申し出を受けてから1年が経とうとしています。
辛い1年でした。
沢山泣いた1年でした。
そして皆さまの温かい励ましに涙した1年でもありました。
でも辛いことだけがあった1年ではありませんでした。
たくさんの学びと祝福を得た1年でもありました。

今まで私たちを応援してきてくださった方々、誠にありがとうございました。

No comments:

Post a Comment