Friday, June 21, 2013

ArT=Mixx in June 2013 2013年6月のアートミックス


I went to the ArT=Mixx held at MACC in June.
I've been to this event twice in the past (June 2012 & July 2012).

This time, the theme was "runway." 
The fashion show was actually more sophisticated than I expected to see here on Maui.
Maui can't be despised. 

6月にMACCで行われたアートミックスに行ってきましたよ。
過去にもこのイベントには二度行ったことがありました。(2012年6月2012年7月に。)

今回のテーマは「ランウェイ。」
ファッションショーは、「マウイで見られるであろうファッションショー」という域を越えての出来でした。
マウイ、あなどれません。



Models getting prepped.
準備をしているモデルさん達。

You could design your own fashion.
自分のファッションセンスを絵に。

It was like an extended version of a coloring sheet.
It would be a fun project for kids, too although under age cannot get in.
塗り絵みたいになってもいて、子どもでも大人でも楽しみめる。
未成年は入れないイベントだけど。

Naoko working hard :)
直ちゃん、がんばって描いております。

It was packed.
大盛況でしたよ。

It was so fun to see people's attire (this person wasn't even a model or an event staff member.)
来ている人たちのファションを見るだけでも楽しい。
(この方はモデルでもイベントスタッフメンバーでもなく、一般人。すごい。) 

I was impressed by his handmade costume!
知り合いの手作りのファッションに感心しました。

My friends, Emi, Naoko, and me
合流したえみさんと直ちゃんと私

Sorry, Naoko, the lighting was bad.
ごめん、直ちゃんの顔が暗くなっちゃったね

Yay! Naoko & Yukie
イエーイ!直ちゃんとゆきえさん

With great sisters and my coconut juice!
すてきなお姉様がたと(飲めない私は)ココナッツジュースを片手に。

I got to see Sarala there, too.
サララにも会いました。

The last shot that concludes this blog entry is this very cool and hot couple!
(My dance teacher and her husband)
このブログエントリーの締めは、このめちゃくちゃクールなカップルにしてもらいましょう。
(先生と旦那さん) 

No comments:

Post a Comment