Sunday, September 9, 2012

Things That Happened in April 4月に起こったこと

I have not been able to update this blog for awhile, but I am back :)
Now I am going to summarize what have happened in the month of April, May, June, July, and August. The last entry was about March, so this entry will be about April. Well, with regard to April, please look at the following postings.

ずっとブログを更新出来てませんでしたが、戻って参りましたよ。
4月、5月、6月、7月、8月と起こったことを月毎にまとめておきたいと思います。
以前のエントリーは3月についてでしたので、今回は4月について。


I thought that this purple carpet was beautiful.
この紫のカーペットがとても綺麗だなと思いました。


These flowers made the carpet.
このお花がカーペットを作っていました。


When I went to a store, I saw this dog waiting patiently and politely for its owner to come out. Something about this dog touched me heart.

あるお店に買い物に行ったときこの犬を見かけました。飼い主さんが出てくるまで、お行儀良く、辛抱強く待っている様子に心を打たれるものがありました。

あとは以下のブログエントリーを見てくださいませ。

No comments:

Post a Comment